Kinnekulleträffen Online 2021 - KKO 2021

Kinnekulleträffen 2024
KKT 2024



Nyhet!!!
INBJUDAN - REGLER (E-tidning)

Nyhet!!
ONLINEANMÄLAN (Länk till vår onlineanmälan)

Onlineanmälan öppnar 2024-02-02


fredag 29 maj 2020

Trollingtävlingen "BIG THREE" 27 - 28 juni

Trollingtävling "BIG THREE" med onlinerapportering! 🛥🏆
Valfri Vänerhamn - anmälningsavgiften går till smolt!! 🐟🐟


Götene SFK arrangerar en Trollingtävling på Vänern helgen 27 - 28 juni. Tävlingen är öppen för alla som vill bidra till mer smolt!!

Valfri utgångshamn i Vänern
Fri starttid - sluttid 21:00


Onlinerapportering är öppen till 21:00 respektive fiskedag. Ni gör er onlinerapportering i kommentarsfältet på Kinnekulleträffens Facebooksida  

Ni lägger in en bild på er fisk och anger följande:
Teamnamn
Utgångshamn
Längd/vikt samt om det är en lax, öring eller gös.


Exempel:
Team Fränis, Åmål, gös 4,56kg 79cm



Anmälningsavgiften på 333kr/team swishar ni till:
123 57 666 88, 
ange ert teamnamn när ni swishar

Minnespris till största lax, största öring samt största gös.
Vi lottar kanske ut några beten om det kommer in fina fångstbilder!!


2 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slog han upp med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) Förlorade kärleksformer
    3) Stoppa skilsmässa
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Döden
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Kärlek ger aldrig upp, förlorar aldrig tron, är alltid hoppfull och består under alla omständigheter. Jag ger Gud all ära för att ha tagit in Dr. Ige Ajayi i mitt liv för att han hjälpte mig att få tillbaka min fru som fick mig att skilja mig i ett år. Jag var den sista personen på jorden som accepterade det faktum att trollformler existerar eller fungerar inte förrän jag blev hänvisad till Dr. Ige Ajayi, online som har hjälpt så många människor med sina kraftfulla trollformler. Jag hade inget annat alternativ än att prova för 3 månader efter skilsmässan blev jag degraderad på min arbetsplats på grund av depression för jag vet inte vad jag ska göra för att få henne tillbaka men tacka Gud idag för att jag använde Dr. Ige Ajayi att få tillbaka min lycka och kärleksliv inom 48 timmar. Bara förra veckan här befordrades jag tillbaka till min position och jag är här för att dela min egen erfarenhet med den här mannen som heter Dr. Ige Ajayi. Jag vet inte vad du går igenom idag men vet att i alla situationer finns det alltid en väg ut. Dr Ige, förbereder också lotteri för att ändra din lycka på lotteriet; lotto lyckoförtrollningar för att ändra ditt matematiska tänkesätt med hjälp av numerologi för att exakt förutsäga lotto vinnande nummer. Lycka till med lottotrollformler för att ändra ditt andliga tänkesätt så att du kan vinna miljoner på lotteriet. Obegränsade vinster med lotto-trollformler. Om du vill att en spelförtrollning ska neutralisera och ta bort alla besvärjelser och hexes mot din spelframgång, skaffa en av mina kraftfulla spelkonkurrenter. jobbtrollformel, besvärjelse för att stoppa en skilsmässa, besvärjelse för att bota alla sjukdomar, besvärjelse för skydd, besvärjelse för att bli framgångsrik, rik och Kraftfull domstolsbesvärjelse E.T.C. Till alla som letar efter en riktig trollformel bör kontakta Dr. Ige Ajayi på: drigeajayi@gmail.com Du kan också Whatsappa honom på +234(81)-3003-5939

    SvaraRadera